Monday, June 29, 2009

Έρευνα Ανταγωνισμού και niche Πρακτικό Μάθημα 2ον

ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΡΘΕΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ GOMU ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

Σε αυτό το μάθημά θα μάθουμε πως μπορούμε να διαλέξουμε to πρώτο μας niche προϊόν και να ζυγίσουμε τον ανταγωνισμό για να αποφασίσουμε αν μας συμφέρει να ξεκινήσουμε η όχι με το συγκεκριμένο προϊόν.
Όπως έχουμε πει σε προηγούμενα μαθήματα πάντα στα πρακτικά μαθήματα το πρώτο που κάνουμε είναι να ανοίγουμε το πρόχειρο έτσι ώστε να σώνουμε όσες πληροφορίες μας είναι χρήσιμες η (που σίγουρα) θα μας χρειαστούν στα επόμενα βήματα.

Κατά αρχήν είναι καλό να ξεκινήσουμε με κάτι που μας αρέσει η το γνωρίζουμε καλά ως αντικείμενο.. θα είναι πολύ καλύτερα αν στο τέλος της ερευνάς μας ανακαλύψουμε ότι για μια γνώση που κατέχουμε η έχουμε σαν χόμπι υπάρχει κενό ανταγωνισμού και μπορούμε να "χτυπήσουμε" την αγορά αν πάλι όχι με αυτό τον τρόπο έχουμε κλείσει το θέμα ασχολίας με κάτι που γνωρίζουμε και ξεκινάμε με οτιδήποτε ανακαλύψουμε ότι είναι και καλό σαν προϊόν αλλά ταυτόχρονα υπάρχει και "χώρος¨για εμάς.

Πάνω από όλα πρέπει να σκεφτούμε πως θα σκεφτόταν ένας χρήστης αν ήθελε να ψάξει για το αντικείμενο-προϊόν μας.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι έχω σαν χομπι την μαγειρική και είμαι και καλός μάγειρας.. μήπως θα έπρεπε να ψάξω για οτιδήποτε έχει σχέση με μαγειρική πχ βιβλίο (e-book) προϊόντα μαγειρικής όπως τηγάνια-κατσαρόλες κλπ η υπηρεσίες που προσφέρει κάποιο site σε θέματα μαγειρικής.

Εδώ θα κάνουμε μια αναγκαστική υποσημείωση που είναι καλό να την έχετε κατά νου ΠΑΝΤΑ. Η γλωσσά έχει τεράστια σημασία για το Internet, είναι τεράστιες η διαφορές από τα αγγλικά με τα ελληνικά σε θέματα αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Αν αποφασίσουμε η έχουμε την δυνατότητα να δουλέψουμε στο Internet με την αγγλική γλώσσα (δηλαδή δημιουργούμε ιστοσελίδες και καμπάνιες σε αγγλική γλώσσα) είναι σίγουρο ότι θα έχουμε πιο μεγάλα αποτελέσματα και σε κίνηση-επισκεψιμοτητα και σε πωλήσεις γιατί απλά απευθυνόμαστε σε πολύ μεγαλύτερο αριθμό χρηστών.
Τώρα αν δεν γνωρίζουμε η μας είναι δύσκολο να δουλέψουμε στην Αγγλική δεν πρέπει να αποθαρρυνόμαστε γιατί στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ θα αντιμετωπίσουμε λιγότερο ανταγωνισμό και εδώ μπαίνει το ερώτημα καλύτερα πρώτος στο χωριό η υπηρέτης στην ΠΟΛΗ?
Σε αυτό το ερώτημα θα πρέπει μονοί σας να πάρετε την απόφαση εμείς στο GOMU αυτό που είναι στα άμεσα σχέδια μας είναι οι συνεργάτες που θα ακολουθήσουν τις υπηρεσίες μας να έχουν και την υπηρεσία μετάφρασης στα blog η τις ιστοσελίδες τους και ευελπιστούμε να πάμε όσο καλά πιστεύουμε να καταφέρουμε αυτή η υπηρεσία να δοθεί όσο το δυνατόν φθηνότερα η αν είναι εφικτό και δωρεάν όπως ήδη κάνουμε με τις υπόλοιπες υπηρεσίες.

Είτε στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ είτε σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα ο τρόπος ερευνάς είναι ο ίδιος για αυτό ας ξεκινήσουμε στα πρακτικά .

Τι θα σκεφτόταν να γράψει ένας χρήστης που τον ενδιαφέρει η μαγειρική?
Ας δοκιμάσουμε τον όρο συνταγές μαγειρικής στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ και χρησιμοποιώντας την μηχανή αναζήτησης του GOOGLE.

Ανοίξτε τώρα μια νέα σελίδα και την μηχανή αναζήτησης Google και βάλτε τον όρο "συνταγές μαγειρικής"

Επιλέγουμε
την αναζήτηση μας να γίνει απο ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ σελίδες.. αν το κάνατε ήδη θα δείτε ότι η αναζήτηση μας έβγαλε 65.000 αποτελέσματα που περιέχουν αυτό τον όρο "συνταγές μαγειρικής"..μην ανησυχείτε δεν υπάρχουν 65.000 ανταγωνιστές.
Ταυτόχρονα στην πρώτη σελίδα βγαίνουν δυο διαφημίσεις (τουλάχιστον τώρα που γράφετε αυτό το μάθημα) αυτό σημαίνει αμέσως αμέσως ότι δεν υπάρχουν πολλοί που πληρώνουν για αυτό τον όρο διαφημίσει ..άρα ίσως και το προϊόν να μην τραβάει τόσο..

Δεύτερο βήμα για να δούμε πόσες πραγματικά είναι οι ιστοσελίδες που είναι ανταγωνιστές μας είναι να τοποθετήσουμε ξανά το ίδιο όρο άλλα αυτή τη φορά με αποσιωπητικά όπως ακριβώς τον βλέπετε εδώ ..... "συνταγές μαγειρικής" Κάντε τώρα αναζήτηση

Το νέο αποτέλεσμα είναι 49.000 πράγμα που σημαίνει ότι για τα ελληνικά δεδομένα δεν είμαστε και στον καλύτερο δρόμο..θα ήμουν χαρούμενος αν για τον όρο που ψάχνουμε έπαιρνα σαν αποτέλεσμα 2.000..

Ας δούμε όμως πόσο "γερά" στέκονται οι πρώτοι ανταγωνιστές μας δηλαδή αυτοί που είναι πρώτοι στην αναζήτηση που κάναμε ..στην αναζήτηση που κάναμε την πρώτη θέση έχει αυτή η ιστοσελίδα www.sintagespareas.gr ανοίγουμε νέο παράθυρο και στο google γράφουμε yahoo site explorer η πατήστε εδω.
Στο πεδίο μέσα στο yahoo βάζουμε την διεύθυνσή www.sintagespareas.gr και πατάμε explore url ..ouaaou τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά η ιστοσελίδα έχει 52.683 σελίδες και
26.566 inlings (δεσμούς που είναι είτε μέσα στην ιστοσελίδα είτε κάποιους δεσμούς που άλλες ιστοσελίδες έχουν κάνει με την συγκεκριμένη σελίδα).

Τι σημαινουν όλα αυτά λοιπόν καταρχήν πότε μην σας τρομάζουν τα νούμερα στο Internet ..γιατί όπως έχουμε πει και θα το λέμε συνέχεια το Internet είναι τεράστιο.
Λοιπόν αυτό που μας ενδιαφέρει πιο πολύ από όλα είναι τα in lings κάθε ανταγωνιστή και οχι τόσο τα εσωτερικά όσο τα εξωτερικά δηλαδή ποσες άλλες ιστοσελίδες έχουν δεσμό (ling) με το ανταγωνιστή μας με απλά λογία πόσοι και ΠΟΙΟΙ προτείνουν τον ανταγωνιστή μας στους επισκέπτες τους.Γιατί? γιατί αν κάποιος που ασχολείται με το ίδιο αντικείμενο με εμάς κατορθώνει και παίρνει πρώτη θέση (σελίδα) στης αναζητήσεις (που πάντα κάποιος το κάνει) τότε για εμάς το να πουλήσουμε το ίδιο προϊόν χωρίς να μπορούμε να είμαστε εμείς στην πρώτη θέση η τουλάχιστον πρώτη σελίδα θα μας κοστίσει και σε χρήμα και σε χρόνο να έρθουμε σε ίσο επίπεδο με το ανταγωνιστή μας.Και ένας από τους βασικούς λόγους που μια σελίδα έρχεται πρώτη σε σχέση με άλλες σελίδες είναι τα back lings δηλαδή ΠΟΙΟΙ και πόσοι την προτείνουν.
Αν τώρα για τον όρο που επιλέξαμε "συνταγές μαγειρικής" βρεις ότι ο πρώτος έχει χιλιάδες lings αυτά είναι κακά μαντάτα και μάλλον πρέπει να εγκαταλείψεις τον όρο.
Γιατί απλά θα σου πάρει χρόνο να κατακτήσεις αυτό τον όρο μέχρι να δημιουργήσεις και εσύ τα ίδια η καλύτερα lings ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΗΜΑΝΕΙ ΧΡΗΜΑ.

Άλλα η μαγειρική δεν είναι μόνο ο όρος "συνταγές μαγειρικής" υπάρχουν και άλλες λέξεις πχ παλιές συνταγές μαγειρικής για να την δούμε ...αποτελέσματα 27.000 χωρίς αποσιωπητικά και με αποσιωπητικά "παλιές συνταγές μαγειρικής" ..ouaao ουτε μια σελίδα ανταγωνιστές... και ας δούμε και τα backlings του τέταρτου μιας και είναι ποιο κοντά στο στυλ μαγειρική www.gourmed.gr ... 231 bagklings δεν είναι και άσχημα..

Άρα για τον όρο "παλιές συνταγές μαγειρικής" τα πράγματα είναι πάρα πολύ καλύτερα αλλά εδώ τώρα φτασαμε στο κρίσιμο σημείο.Το χόμπι μας είναι η μαγειρική και με λίγο ψάξιμο βρήκαμε ένα κενό ..μπορούμε να κατακτήσουμε τον όρο "παλιές συνταγές μαγειρικής" (όταν κάνουμε ερευνά για την επιλογή προϊόντος δεν σταματάμε σε έναν όρο όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο πχ 100 όροι δεν είναι άσχημα έτσι και αλλιώς αυτό το κομμάτι του έργου είναι το πιο δύσκολο όταν γίνει σωστά τα άλλα είναι νεράκι) αλλά πόσοι ψάχνουν καθημερινά αυτό τον όρο?Το να βγαίνουμε κάπου πρώτοι αλλά κανείς να μην μας επισκέπτεται δεν λέει και πολλά πράγματα.Δυστυχώς στην ΕΛΛΑΔΑ δεν υπάρχει ακόμα κάποιο Ελληνικο εργαλείο που μπορεί να μας δώσει στοιχεία για το πόσες αναζητήσεις γίνονται την ήμερα για συγκεκριμένες λέξεις.
Το μόνο που υπάρχει αλλα αν μαθουμε να το χρισιμοποιοθμε σωστα ειναι οτι ακριβως χρειαζομαστε είναι το adwords.google.com/select/KeywordToolExternal και εκεί παίρνεις στοιχειά για το πόσοι χρήστες κάνουν αναζητήσει την ήμερα για τον όρο που σε ενδιαφέρει και οχι μονο, αν ακολουθήσετε την ΑΓΓΛΙΚΗ γλώσσα υπαρχει και το το world tracker ποθ είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο. Κια στην πορεια θα σας δειξοθμε και αλλα ποθ μπορειτε να χρισιμοποιησετε.

Το μάθημα επέλεξε ένα τυχαίο παράδειγμα ενός όρου αναζήτησης πειραματιστείτε με οτιδήποτε σας ενδιαφέρει η απλά πιστεύετε ότι θα μπορούσε να πουλήσει καλά , μην βιάζεστε γιατί το κομμάτι επιλογής των αντικείμενων που θα προωθήσετε είναι από τα πιο σημαντικά για την επιτυχία σας.
Ειναι αρχικο μαθημα για την ευρεση καλου και αποδοτικου NICHE.Στα επομενα θα μαθουμε πιο Advanced μεθοδους ευρεσης Niche.
Για καλύτερη κατανόηση και σε μεγαλύτερο βάθος ανάλυση είναι καλο τώρα να διαβάσεις το Φιλτράροντας τις λέξεις κλειδιά.
Στο επόμενο Θεωρητικό και πρακτικό μάθημα θα ερθουμε σε εγγραφή και συμφωνία με τις πλατφόρμες Affiliate,θα δούμε ποιες είναι οι καλύτερες και γιατί,θα μάθουμε με ποιο τρόπο χωρίζουμε την ιστοσελίδα μας σε διάφορα niche κοκ.

Σημειωση¨Η προσπάθεια δημιουργίας ενός online πανεπιστημίου δεν είναι εύκολη υπόθεση.Καθημερινά κάνουμε προσπάθειες να ολοκληρώσουμε όλο το έργο.Δεν είμαστε ακόμη σε τελειωτική μορφή άρα μπορείτε ελεύθερα να ενημερώνεστε από τα μαθήματα μας και να επικοινωνείτε μαζί μας μέχρι το gomu να ξεκινήσει της πλήρης εργασίες του.
Το gomu όταν ολοκληρώσει την ανάρτηση όλων των μαθημάτων και ξεκινήσει θα προσφέρει τις υπηρεσίες του ΔΩΡΕΑΝ!

0 comments:

About This Blog

Το blog του GOMU θα σας δώσει όλες τις αρχικές πληροφορίες για το on line πανεπιστήμιο που θα σας διδάξει πως να κερδίζετε χρήματα από το διαδίκτυο

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP